Nowe logotypy dla przedsiębiorstw

Kiedy należy wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to specjalistycznie zrobi. Spore firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, więc przygotowaniem logotypów zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to zlecić, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który para się przygotowaniem grafik.



W przypadku rebrandingu logo firmy kreuje się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje sporo czasu i jest także dosyć sporym kosztem.
W tak zaistniałej okoliczności należy uprzednio zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej w ogólności posiadać kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Oczywiście ważne ze względu na działanie firmy powinno być to, by firma miała bardzo dobrze opracowany plan tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest łatwe. W pewnych sytuacjach to wymaga naprawdę bardzo dużo pracy. Projektowanie logo powinno się zacząć od nowa i to też nie jest wcale takie proste. Logotyp, który był poprzednio, czasem nawet nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, ale po prostu od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być odrobinę inne, oczywiście musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, niemniej jednak powinno przekazywać inne wartości, jeżeli się zmieniły, lub mieć inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest de facto bardzo duże.
Sprawdź: http://www.actinea.pl.